måndag 3 januari 2011

Till Carro

Om du läser dvs, men såg att du hade hittat en bild härifrån så jag chansar.
Jag behöver verkligen ta det lugnt nu och sluta stressa, för bebisens skull.
Jag vet inte hur jag ska kunna prata med dig utan att stressa, det är därför jag inte hör av mig.
Allt jag har att säga egentligen är att du vet vad jag gav upp för dig, och jag ber dig göra detsamma för mig.
För jag tror att jag mår ungefär lika dåligt av det här som du gjorde.

Just nu känner jag också att jag hellre inte vet om du är hemma eller på väg någon annanstans än att veta när du ska åka och veta att du är där.
Som sagt behöver jag allt annat än stress, så snälla, ring inte upp för att diskutera något med mig.
Om du ringer så var snäll att låtsas som ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar