lördag 22 januari 2011

Party och bebismage

 Igår gjorde jag mig redo att gå på negerdunk på Stars 'n bars, men det blev lite förfest hos Jeanette med värdinnan, Liisa och Carro istället. Och eftersom att jag snällt får följa min mammas regler blev det bara förfest för min del. Tjejentré fram till klockan 01:00 (tjejer gratis), Liisa och Jea kom iväg 00:55 och jag skulle vara hemma 01:00.
Jag hann hur som helst dricka upp en hel liter tranbärsjuice och skratta åt gråa negrer.
Så här flashig var jag kring ögonen iaf:






Så jag kom hem hyfsat glammig, tog lite bilder och sen blev det nana-time. Kärringvarning på mig redan asså.




Lovade ju bild på håret för ett tag sedan. Här är det i alla fall! Inte mycket förbättring, men lite.
Nu ska jag vänta ett tag innan jag kör igen med nya anvisningar för att inte skada bebbe!
 Och när jag hade glammat av mig lite och hoppat i nattlinne blev det fota bebismage!


Bebismage i sängen


Standard bebismage vecka 25


3 kommentarer: