lördag 1 januari 2011

Sista veckan 2010

Var och fikade med far till mitt barn, sedan åt vi middag hos farmor till mitt barn. Det var mysigt.
Farmor gav mig en vacker ring som skulle ge mig styrka precis som den givit henne styrka, den fick jag för att jag är mamma till hennes första barnbarn.






Dagen efter det lyckades jag få en bild på min pappa när han ler. Fina pappa <3
  
Krogbesök för "nyårsplanerande"

Carro gav en dimmig blick trots att hon ännu är nykter!

Lilla Liisa till höger, ett bekant ansikte från förr dök upp, Anton!

även Mårten var med!

2 kommentarer:

  1. Blir så glad att läsa om ringen du fått!! Din lilla baby måste ha en underbar o omtänksam Farmor.Jag skulle aldrig ta av mig den om jag var du..är så vansinnigt vidskeplig och tror mycket på kraften i en sådan handlig/gåva!

    SvaraRadera
  2. Hon verkar som en väldigt fin och rar kvinna, även om jag inte känner henne så bra ännu.
    Jag bär den om halsen för det mesta, den var för stor för mina fingrar. Jag blev väldigt rörd av att få den, speciellt med tanke på att jag och Tomas inte är ett par längre!

    SvaraRadera