lördag 1 januari 2011

Bild på vagn!


Den här coolingen kommer jag köra omkring min cooling i!

4 kommentarer:

  1. Vilken kanonfin vagn,Coco!Vilken tur du hade som ordnade det så bra:)
    Åh va' jag längtar tills den kör omkring här i gatorna med lillpinglan i;-))Kanske jag får förtroendet att köra den ibland?*hoppas,hoppas*

    SvaraRadera
  2. Om det är Gun-Britt som jag starkt misstänker så får du köra så mycket du vill! ;D

    SvaraRadera
  3. Yippieee!Nu längtar jag ännu mer mot vår o sommar!Men..Opsan..så du visste inte att det jag kallas Ada på internet?(någon hittade på det för många år sen,bland oss bloggtanter:o ..sen har det blivit att alla skriver Ada,liksom) Kära nån va' du måste ha undrat,haha!F'låt mig att jag inte skrivit det..men känner du inte igen mig på det lilla fotot,på följare av bloggen?
    KramarOM dig jättemycket!<3

    SvaraRadera
  4. Haha, nej, det visste jag inte! Jag såg bilden och fattade att du följer bloggen, men misstänkte ju väldigt starkt att det var du ändå :) KRAM!<3

    SvaraRadera