söndag 23 januari 2011

God middag som syns på kroppen

Precis käkat, gott som bara den. Potatisgratäng, hamburgare som lillebrorsan gjorde from scratch, halloumi, stekt svamp och lök och till vegetarianerna blev det typ.. schnitzel av något slag.
Alla åt tills de dog. Vissa ockuperade toaletten olidligt länge... Men när jag väl fick komma in kändes det meningslöst.
Sluta tryck på min blåsa, unge!



Bror gör hamburgare!
Såg nu att julgardinerna hänger kvar *uppmärksam*, undrar varför..

Jag har börjat känna av tröttheten igen, vaknar dock på nätterna och är klarvaken av ingen anledning och aggressionsutbrott har förekommit senaste dagarna. Skäms lite över mig själv när jag blir så arg för småsaker.
Nu har kilona börjat komma i alla fall, det både syns och känns. En tröst är att våren känns nära och då händer massa bra saker.
Bland annat så får jag barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar