söndag 9 januari 2011

Shopping

Varit på stan idag med Liisa och glott runt, åkte mest för att inhandla en födelsedagspresent åt min lillasyster som blir byxmyndig idag! Måtte hon inte bli på smällen..
Men hur som helst så blev det lite annat också. H&M hade superrea på bebiskläder så jag roffade åt mig några saker. Inhandlade även lite nya underkläder åt mig själv, men det tänker jag inte visa här!

Till lillasyster blev det BH och trosor i vit spets, som nog är ganska safe att skriva här, tror inte att hon läser min blogg.


Kaninskallra.
Hur skön och mjuk som helst. Den kommer h*n nog tycka om!


Nu när jag är glad på daddy igen så tyckte jag att detta passade!


Bra att ha!


Megasöt!!!


En neautral, vit body kan aldrig slå fel

Köpte allting på H&M i nyfödd storlek och för 1-2 månader. Väntar med större kläder tills jag undersökt personligheten lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar