tisdag 4 januari 2011

Skoj

Fin dag med pinglorna på stan. Vräkte kanelbullar på spårvagnen, och som jag sa till mina tjejer; har jag inte gått upp i vikt nu så är det något fel på mig. Jag har faktiskt ansträngt mig en hel del.

Köpte ett par skor som jag egentligen aldrig ville ta av mig, men inte så smart att ha de pjuksen ute i snön.. Är verkligen helt dödsförälskad i skorna, det var länge sen jag hittade ett par jag tyckte om så mycket. Hoppas att det blir torrt på marken snart......

Det blev även en snabb fika på Ritazza, jag beställde en ciabatta och en chailatte som jag gjorde alldeles för söt. Carro smakade och såg ut som om hon hamnat i chocktillstånd - så söt var den.
Vi pratade om när det är okej att börja dejta efter ett uppbrott och kom fram till att det beror på omständigheter och vad förra partnern säger.

Imorgon är det tid hos barnmorskan & jag ser verkligen fram emot vågen! Fina, höga siffror vill vi se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar