onsdag 5 januari 2011

Bebisupdate

Ja, som jag kanske skrivit tidigare har jag haft ganska mycket läskiga sammandragningar och ett uns smärta.
Idag var det ryggsmärtor tillsammans med illamående och kallsvettningar, tredje eller fjärde gången det händer och vet inte riktigt varför.

Inatt sparkade bebisen som en galning och det gick inte att sova förän h*n sov. Dock var det ganska häftigt att lägga en hand på magen och känna, rörelserna har blivit så starka nu att man kan känna att det är ben och armar som orsakar allt tumult. Hade önskat att någon annan var vaken och kunde känna det egentligen, h*n är bara så vild på nätterna.

Japp, har som sagt kämpat en del för att öka i vikt nu senaste och resultatet får jag imorgon hos BM! Ser verkligen fram emot det och hoppas på bra siffror.

Men jag undrar lite när hon tänker börja mäta magen egentligen.. och alla de där regelbundna urinproven och blodtryckskontrollerna? Vad hände med dem?
Är det inte förän senare kanske, någon som vet?

3 kommentarer:

  1. Hen är ett bra ord för det gemensamma hon eller han, haha. Lärde jag mig i skolan.

    SvaraRadera
  2. Alltså.. hahahah. nej, vilket hemskt ord! Känns väldigt feministiskt, tack för tipset dock!

    SvaraRadera
  3. Väldigt feministiskt. Men bra när man inte kan ta till stjärnor :D

    SvaraRadera