söndag 9 januari 2011

Surprise!

Blombuketten var från Tomas(pappa till bebis)! Det hade jag verkligen inte väntat mig, men det var en positiv överraskning som fick mig att tro lite mer på det han sagt till mig.
Det var verkligen en helt fantastisk bukett, den vackraste jag någonsin fått. Och till kom ett litet kort med en liten mening som betydde väldigt mycket.

Idag har vi ju haft finbesök, moster Mariah kom med barn och fru och lite julklappar!
Till mig var det 2 julklappar från mormor och 1 från moster med familj. Av mormor fick jag en ordbok med ordens historia och även (hör & häpna) en babyfilt med Nalle Puh! Blev mycket förvånad, hon verkade inte direkt glad åt att hon ska bli gammel mormor när jag berättade för henne om bebisen. Det kändes som om det var hennes sätt att säga grattis.

Av mosterfamiljen fick jag ett jätte fint grönt armband som jag någonstans tyckte mig snappa upp att Nate(Frun) hade valt ut.

Just nu sparkar bebis som en galning, tror iiinte att det var uppskattat att jag låg på mage nyss. Hehe, kungen vill ha sitt space antar jag.. H*n har haft hicka i stort sett hela dagen, stackaren. Men nu verkar det bara vara payback time!


Min vackra bukett, tack pappa Tomas!


Jag är inte den bästa av fotografer, men.. man ser ju!


Lillkusin 1, Mio. (syssling till bebbe!)


Lillkusin 2, Boo (också syssling till bebbe!)


Min trötta bror som helst inte ville vara med på kort.. och tråden framför linsen är bevis på min höga intelligens!


Nate! Fru till moster


Fina moster Mariah!


Bästa bilden jag lyckades få på systrarna!


Min vackra mamma


moster smygfotade mig när jag snodde mammas raggsockar som mormor hade gjort till henne i julklapp!


Nu ikväll har det varit ultramys hemma. Fick VÄRSTA craving attacken förut och ville ha stekt svamp och bacon, men jag ville inte gå ut i pissvädret ensam (ingen kunde eller ville följa med mig..) så jag fick ersätta det med att steka pannkakor. Det viktigaste var att det var stekt och salt. Jag vet inte om mitt undermedvetna översaltade pannkakorna med flit, men salta blev de iaf!
Så vi svullade först loss på pannkakor, sen käkade vi chips och tittade på film. The Prestige. Lika bra varenda gång.
Haha.. sen kom mamma in med godis som hon hade gjort på fusk-gelatin, det var som mjukare marmeladkulor, riktigt läskig konsistens. Och jag hatar verkligen marmeladkulor...
Så jag smakade väl en.. femtedel bara för att hon hade gjort de själv, men sen fick det räcka.


Motiv på babyfilten från mormor. Kan inte beskriva hur mysig den är!


Nu ska jag lära mig en massa svåra ord och imponera på folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar