torsdag 20 januari 2011

Melodi: Lillasyster - Kräkas

2008-03-17 (2 dagar efter äventyret i Uddevalla)


Hon var 17 år, hon hade lockigt hår
den där lilla flickan man aldrig får
och sättet hon dansade till min låt
i ett par punkybags, jag blev så kåt
hon var över allt, hon var min sötnos
hennes kinder rodnade, som en ros
och när jag såg henne svinga sin lilla bak
den stod rätt upp, fan - jag var dyngrak


Jag var gammal och sliten, och du var för liten
jag halkade i bajs, nu var jag dessutom skiten
ingenting går rätt, och nu lämnar du mig
jag ville bara att du skulle bli min tjej

När jag tänker på din lilla kropp
vet du vad jag tänker,
då vill jag komma

Hon var 1,63 och inte fet
hennes blick var het, och den gjorde mig blek
och hennes hårlösa kropp under hennes lilla top
var det bästa jag set hon fick min snopp att stå opp
men hon sa aldrig nått', för hon var så kort
men det blev aldrig torrt, och hon gick aldrig bort
där vad hon än sa så var det till mig
den där pyttelilla varelsen var min tjej

Och du tog mig in i en liten ring
där stod du som ett fån och svängde omkring
men plötslig blev jag chockad för du bara stanna
och det gör mig jävligt förbannad

När jag tänker på din lilla kropp
vet du då vad jag tänker,
då vill jag komma

När jag tänker på din lilla kropp
vet du då vad jag tänker,
då vill jag komma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar