onsdag 12 januari 2011

Såg precis att jag inte alls gick in i sjätte månaden igår som jag trodde! Jag får vänta en vecka till, så jag är fortfarande i femte månaden!

Tittade på "Sjukhuset" idag och jag mår fortfarande riktigt dåligt.. Det var ett inslag om en liten flicka som föddes i vecka 23 (som jag är nu) och hon hade extrema problem med magen och var tvungen att opereras, hon kunde inte äta alls. Hon var så liten, så liten och helt skrynklig med armar smala som pinnar. Föräldrarna var helt förstörda, jag hade aldrig klarat att se min lilla så sjuk.
Sen hade jag ett mycket strängt samtal med min bebis om att h*n skulle stanna där inne minst 100 dagar till.

Jag har kollat upp komvux också, men det verkar ju gå åt helvete - man måste vara minst fyllda 20 och det enda sättet för mig verkar vara att antingen börja i en gymnasieklass eller gå folkhögskola igen. Och jag vill inget av det. Ska träffa en studievägledare imorgon i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar