söndag 23 januari 2011

Gött

Stan igår resulterade i noll vad det kom till födelsedagspresenten. Efter mycket letande och funderande och äckligt kaffe på McDonalds blev det 2 Nutellaburkar på Hemköp. Pappa älskar Nutella.
Men jag hittade en nalle till bebis och mandelolja till bebismagen!


Pappa öppnar paket


Pappa flinar åt innehållet


Maria fixar i köket


Lillasyster och hennes vän ville inte vara med på bild


Mina gener


Semla blev det inte... men prinsesstårta är ju gott det med.


Nalle till bebis!


Mirakeloljan som sägs förebygga bristningar.. Försöka går ju!
 



3 kommentarer:

  1. jag använde helosan (en fet kräm som folk brukar ha på tatueringar) och jag fick inte några bristningar alls! sen om de va krämen eller inte vet ja inte.. visste faktiskt inte att det fanns speciella oljor mot bristningar. du får säga till om den fungerar så vet jag till nästa gång (om det blir fler) ;D

    SvaraRadera
  2. Ah, det kan ju iofs vara smart. Har kört på body butter cocos och shea hittills, men så såg jag oljan och jag har hört att den ska funka!

    SvaraRadera
  3. HAHAHHAHAHA! Fan va roligt att Ebba försöker undvika kameran, och så ser hon inte spegeln! :D Där fick du henne!

    Jag flinade också lite när jag såg Hasse flina åt nutella

    SvaraRadera