torsdag 20 januari 2011

Mystorsdag

Dagen vet ni ju redan vad den har varit.. VIRUS och misslyckat pluggande. Men sen gick jag ut en sväng med Carro, vi gick till Hemmaplan och satte oss en stund. Vad vi inte visste innan vi kom dit var att det var hockeymatch idag, så det satt ett gäng goa gubbar där och skrek för fulla halsar framför en hemmabio-duk. Bakom mig & Carro satt en kille med mp3 och sjöng skumma toner och halvdansade på sin stol.

Jag var duktig som vanligt och drack kaffe och sedan en tranbärsjuice, Carro drack ett par välförtjänta öl. När vi satt där eskalerade verkligen mina bananyoghurt-cravings.. Jag ville verkligen, verkligen ha bananyoghurt med chips i! Och bananyoghurt med chips blev det. Stackars frusna Carro följde snällt med till Ica så att jag kunde köpa chips och hemma har jag ju självklart redan bananyoghurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar