måndag 17 januari 2011

Jag läcker

Imorgon har jag ett superviktigt matteprov, men jag har verkligen inte kunnat hitta min mattebok. Jag har letat överallt men inget spår, till och med ringt folk som omöjligt kan veta vart den är och frågat. Så kommer min mamma in till mig nyss för att säga något, så lyfter hon på ett bankpapper och VOILA! där ligger bokjäveln.. fyfan. jag blir både glad och irriterad.
Nu får jag snällt pallra mig upp ett par timmar tidigare, plugga röven av mig och hoppas på det bästa. Hur ska detta gå?
Jag har ju lyckats vända på dygnet också, så kommer säkert inte kunna sova förän frammåt fyra.
Jävligt smart att göra det precis nu, det har liksom inte hänt sedan jag var 13 år gammal..

Och nu ska ni få höra något läckert.. När jag tittade mig i spegeln imorse upptäcker jag en ENORM fläck på min tshirt vid mitt vänstra bröst och en lite mindre fläck vid mitt högra. Jag har läckt bröstmjölk en gång förut, men då var det bara några droppar.. Det har tar fan priset. Ska jag behöva gå med amningsinlägg redan?
Hoppas att jag vaknar med en fläckfri pjamas imorgon bitti.



Bild på största fläcken.. snyggt att det är gult i mitten! Wtf liksom?


2 kommentarer: