söndag 11 september 2011

Tillbaka till livet

Varit dööödssjuk nu i veckan, det började med lite ont i halsen runt åttasnåret på kvällen och på natten hade det eskalerat till feberfrossa och 20 golfbollar nerkörda i halsen...eller så kändes det i alla fall.
Då kom min underbara mor till undsättning. FATTA att hon tog ledigt från jobbet en HEL dag och tog hand om Konrad åt mig så att jag fick sova, vila, dricka te, sova, äta välling och sova lite till.
Och Carro köpte juice (nödvändigt vid förkylning), tack änglar!!!

Gud, Konrad bara växer och växer. Vi hade en liten olycka tidigare i veckan som involverade ett besök på sjukan, då fick jag lägga honom på vågen och ta mig fan.. åtta jävla kilo. Ursäkta språket men ungen är ett kilo ifrån dubbla sin födelsevikt.
3,5 månader och över 8 kg.

Jag börjar känna att jag kanske vill ha en man, men jag orkar inte med någon man. Jag orkar ingenting vad en man skulle innebära, förutom gos. Jag saknar gos och inget annat typ. Men gos kan jag iofs få från Konrad så.. vad klagar jag för?
Jag har dock en dejt på fredag, men vet inte om jag orkar fler dejter efter den. Vi får se, jag ska hålla er uppdaterade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar