onsdag 21 september 2011

Nu släcker jag, jag ska bara...

Konrad väger nu 8220 g och är 68 cm lång. "mamma har myyycket mat till dig, Konrad", som vanligt.
Han ska få börja med smakportioner nu, han är intresserad.

Han fick vaccin. Aj. Ont i både mamma och Konrad.
Konrad får feber. Skriker, Alvedon, skriker, skriker, sover, väcks och skriker, skriker, skriker. Skrattar. Skriker. Somnar. Sover. Skriker. Äter. Sover. Gnäller. Så långt har vi kommit hittills.

Bra dag med syster. Pizza är bra lunch. 1000 kalorier som jag välkomnar med öppna armar. Älskade pizza. Som inte var god. Skinkan var nästan röd och jag mådde illa. Det var ju bara kaffet jag ville åt. Fick ingen mjölk. Fick inget sugrör.
Men det var ju kaffe i alla fall.

Inställd fika. Mycket inställt. Men Konrad kommer först.

Dålig flicka som budar på tradera - jag vann. Det sög. Fick snällt betala. Ville inte ens ha egentligen.
Dålig flicka som fallerfallerfaller. Aldrig varit kär i kärleken förut. Är jag det nu?

1 kommentar:

  1. Åh fy att han ska gråta så :( Inte hans fel men det är synd att det går ut över dig :) Och honom för den delen. Det är inte kul att vara sjuk.

    SvaraRadera