fredag 16 september 2011

LEN.

Hello igen!
I onsdags träffade vi (jag & Konrad, som vanligt) pappa T. Det var väldigt mysigt, trots att Konrad envisas med att sova som en stock varje gång de ska ses, även denna gång. Han lyckades dock vara vaken en liiiten stund, typ 20 minuter eller så.
Vi sjönk ner på ett café här i majorna och sen knallade vi till Hemköp för att köpa en bitring till Konrad, men det blev även en skallra och en öl!

----

Den här dagen började stressigt, jag vaknade på tok för sent och dessutom var Konrad klarvaken när jag gick upp - mindre bra. Brukar försöka komma upp innan han vaknar om jag ska iväg någonstans så att jag kan göra mig iordning i lugn och ro, utan en bebis som kallar på uppmärksamhet.
Just idag skulle vi på babymassage med min mammagrupp och det slutade med att jag var hela 20 minuter sen till den, men änglarna väntade tålmodigt på min ankomst innan de började och det var ju tacksamt.

Efter babymassagen har jag hunnit med fika x 2 med Carro och en go pratstund med Liisa, även en fika med Christer och sedan en till go pratstund med Hampus och Carro, fast då pratade vi mest om sex. Gjorde jag nog iofs med Liisa också när jag tänker efter.. Jaja, sex är kul.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det verkar med massa fika! :) Hoppas på att kunna ha en bättre fika när ni kommer ned hit, illamåendet är mycket bättre och ryggvärken är ok sålänge jag inte står still eller sitter upp för länge :) Så jag har höga och goda föroppningar om att träffa dig igen! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var mysigt! Bara att flänga iväg ett sms så kommer jag! :D

    SvaraRadera