söndag 28 augusti 2011

Nu kör vi

Idag har varit en strålande dag, på många vis.
Strålande, för att vädret har strålat.
Strålande, för att jag träffat en del av Konrads släkt; farmor, bonusfarfar, farbror och bonusfaster(? farbrors fästmö) och lillkusinen som ligger i magen på henne!
Strålande, för att min mormor varit och hälsat på från Södertälje och
strålande, för att jag är mamma till världens finaste grabb.

Sen är det alltid lika strålande att vara omgiven av min familj och min Carro.

Nu ska jag ge mig på att bli aktiv i bloggandet igen, som sagt - men tills jag kommit igång lär bloggen vara sådär..

3 kommentarer:

  1. Ja, jag och Nils ska se filmen imorgon :) Eurotrip heter filmen, sådär halbra egentligen, men denna scenen är ju bara toppen av scener! Älskar när han vecklar upp lappen och försöker säga ordet... har nog aldrig skrattat så mycket! :D Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  2. Tack du! :) Jo det är väl så.. men man är ju lite orolig ändå :) Men du får komma på en fika snart så får vi prata mer när det inte är så mycket runtom :) Och jag förhoppningsvis inte får ont i ryggen :P Tack så jättemycket för salladen! :)

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket, det hjälpte verkligen :)
    Men nu är det lite att göra, jag kan ju be Nils att skriva till dig på FB när det är dags :) Börjar kännas lugnare i rygg och mage så jag tror det ska gå bra :)

    Träffas du helst på fik, hemma, i park? :)

    SvaraRadera