torsdag 29 september 2011

HEJ

Hur nöjd som helst med barnvagnen, förutom att sufletten har fuckat ur helt - så måste ringa jollyroom och fråga vad som sker.

Pappa T var här igår och umgicks med sin son, bandet finns där och det syns. Tydligt.
Vi hade även möte med prästen inför dopet, valde psalmer och gick igenom ceremonin osv. Konrad ska döpas i samma kyrka som jag och min bror döpts i, och mamma tror att det är samma präst som döpte mig.

Nu har jag förrsten blonderat håret igen och det blev gult.. jag ser ut som en liten kyckling! Hade i silverschampo en bra stund men det blev ingen större förändring. Funderar på att antingen köpa en vit hårfärg eller en blond färg och färga över.
Någon expert som har något råd?
Men så ska man ju hitta tiden till att färga håret också, igår fick Carros (K's gudmor) mamma Annika (gudmormor som hon kallar sig) passa honom ett par timmar medan jag blonderade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar