torsdag 28 april 2011

Magen och dagen

Idag har jag vart och träffat Pappa T's ex och bästa vän, Maria! Mycket trevlig tjej måste jag säga.
Jag har även vart hos Bm, det visar sig att jag nu gått upp 15 kg! Heja mig! Hoppas jag lyckas bli av med det sen också..

Lilla snuttens hjärta lät bra som vanligt och låg på 145 slag/minut, det pumpar på!
Och SF måttet hade ökat till 35 cm, vilket innebär att han växer som han ska och ger mig härliga bristningar på köpet!
Idag skrev vi även födelseplan, men kom på att det var lite grejor jag glömde säga till om..
Och jag fick med mig en burk hem som jag ska kissa i tills nästa gång, första urinprovet sedan början av graviditeten!

Hääär kommer bilder!


Hittade en mycket gammal, men mycket kär vän längst in i klädkammaren som kramar magen bra!


En helt ärlig bild på magen, beviset på bristningarna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar