lördag 16 april 2011

...

Jag mår inte bra, nu vill jag att bebisen kommer ut

5 kommentarer:

  1. Usch då..hoppas du piggar på dig,Pinglan,sista grav.tiden ÄR vansinnigt påfrestande.Som tur är glömmer man det direkt då man äntligen fått sitt efterlängtade lilla barn.Var ett tag sen jag läste här nu,ser att du vill att man ska tippa datum..men jag vet inte vilket datum som är det tänkta s.a.s..hmm..jag måste ha missat det!Kanske du kan skriva det till mig på fejsbook? Ta gott hand om dig nu och som sagt..Pigga på dig!Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa, fruktansvärt påfrestande. Man har panik för att man vill hinna fixa klart allting men jag orkar verkligen inte längre. Ut med ungen nuuu!!!!
    11 maj är beräknat! men skriver på fb också =) Kram!!

    SvaraRadera
  3. Lilla hjärtat,förstår dig SÅ väl men det är ju inte så viktigt att fixa allt INNAN....Vet du,jag var/är så skrockfull så jag fixade nästan inget till någon av mina 3 innan och allt löste sig jättebra efteråt,kan inte minnas att det var några problem,tvärtom bara roligt.
    Så försök att ta det lugnt,unna dig sådant du tycker om att göra osv.Men jag minns att var sekund var som flera timmar...man är ju så otålig!
    Ska bli så skoj att få köra din bäbis i finaste vagnen...för du har väl inte glömt att du lovat?Nu längtar faktiskt jag oxå...jättemycket!!
    Aha..11 Maj var det!! Gör jag dig smått tokig om jag gissar 22 Maj då?Hoppas för din skull att jag har fel..men för bäbisen är det nog skönt att få vara så länge som möjligt;)Det finns en anledning till att jag gissar det datumet..och det ska jag berätta då allt är klart.Kramarom dig/bäbis och hoppas SÅ att du ska få BARA fina dagar nu sista tiden o att vi ses snart.

    SvaraRadera
  4. Åh, jag ÖNSKAR att jag var skrockfull och inte vågade fixa något innan men istället så panikar jag bara! Köpte ju första grejorna redan vecka 8..
    Haha, nejdå, det har jag inte glömt! Du kan la köra runt vagnen på Megaloppisen (så slipper jag i folkmassan ;D)?

    åååh.. jag vill inte föda22 maj :( Hoppas också att du har fel! Liisa skvallrade om anledningen för mig igår! Men jag ska lägga till datiumet i lisan trots att jag hatar det :D Det är ju ändå ganska troligt.

    Önskar dig fina dagar också, KRAM!

    SvaraRadera
  5. Jag gissar fredagen den 13 maj,- för då kommer det att för alltid bli en turdag! ;)

    SvaraRadera