lördag 9 april 2011

Hemkommen.

Var på bio ikväll med mamma & Anders, vi såg Suckerpunch. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen, på ett sätt känns det som den bästa filmen jag någonsin sett - men på en annat som den sämsta.
Jag ska inte ens försöka mig på att förklara den, men här är en bild på huvudpersonen "Babydoll".



Efter bion drog jag och träffade en vän från internet som jag aldrig träffat förut, Christian. Det var trevligt, men vi promenerade, och båda snörvlade lika mycket i vinden.

På vägen hem ringde jag killen på den här bilden:


Han var bångstyrig och vägrade skaffa barn med sin flickvän, därför fick han se ut så.
Egentligen är han så här fin:


(Lägg på några år bara..)

5 kommentarer:

  1. du fattar inte hur mycket jag skrattade när jag läste det här!

    SvaraRadera
  2. Glad att jag kan glädja dig! :D

    SvaraRadera
  3. Tycker att Sucker Punch-bruden är lik dig, fast du är mkt snyggare!

    SvaraRadera
  4. Nu ligger ditt datum uppe! Tack, det var snällt :D Tycker att hon är väldigt söt, så jag tar det som en komplimang!

    SvaraRadera
  5. Tänkte på dig idag, du hade värsta timingen. Har du inte din mobil igen? Jag ringde, men inget svar!

    SvaraRadera