onsdag 20 april 2011

Komsi komsi, mammas lilla älskling

Imorgon går jag in i vecka 38, så då är det bara en vecka kvar tills jag räknas som fullgången.
Förra veckan bestod mest av att kånka möbler fram och tillbaka och städa men ska nog ta det lite lugnt nu, läste precis detta:
"I slutet av graviditeten är kroppen också extra känslig och att det vid för mycket kraftansträngning faktiskt finns en realistisk möjlighet att moderkakan kan lossna eller börja blöda!" och det vill vi ju inte.

Igår var jag ute i det fina vädret hela dagen med Liisa, Frida, Hampus och Klas - väldigt mysigt. Köpte även Hallonbladsté för nu vill jag ha ut ungen. Börjat få bristningar på magen och jag vill verkligen inte ha fler, bebisen ska ju vara klar nu så det känns okej. Rätt trött på att vara gravid, dessutom börjat samla på mig massa vatten i kroppen så innan jag skulle sova igår såg mina fötter ut som köttklubbor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar