onsdag 16 mars 2011

Uppdatering!

Det händer tyvärr allt mer sällan nu, men sååå dålig är jag väl inte?

Den "efterlängtade" födelsedagen har passerat och den blev mycket bättre än väntat faktiskt! Jag skulle ju ha gått på föräldragrupp på kvällen, men jag fegade ur i sista sekund när jag såg alla par och kände bara "neeej.. jag vill inte".
Men jag har fått plats på en annan föräldrautbildning för ensamstående mammor som verkar toppen!
Så dit ska jag på tisdag nästa vecka.

Jag vill säga tack till min underbara mamma som,
trots att klockan var sju på morgonen, gjorde pannkakstårta till frukost på min födelsedag!

Jag fick mycket fint när jag fyllde.. 16.. hehe.. och vi hann med både middag ute och tårta trots tidspressen med föräldrautb. (som iofs inte blev av, men vi gick ju ändå efter samma schema)

Här är lite grejor jag fick...


Underbara blommor som jag fick av Anders!

Finaste halsbandet fick jag av Carro & Liisa!


Ett skötbord! fick jag av mamma & Anders!
TACK allihopa för allt fint jag fick (utöver det på bilderna är det massa annat också, men det blir nog överflöde av bilder om jag ska lägga upp allt..) och för all uppvaktning!
Haha.. fick över 50 gratulationer på facebook, även från människor jag bara känner ytligt - känner mig poppis! ;)

Pappa gav mig även lite "kulor" som han kallar det.
Alltså pengar.



Bjuder på bebismage framifrån vecka 32!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar