söndag 13 mars 2011

I JUST HAD SEX

I fredags for jag & Carro iväg till Hjällbo för att fira Larrys födelsedag och det ångrar jag sjukt mycket nu i efterhand.
När jag vaknade dagen efter kändes det som om jag hade blivit skjuten, min kropp vill inte lika mycket som jag vill längre så nu ska jag ta det hyfsat lugnt och faktiskt stanna hemma om jag är trött istället för att tvinga ut mig själv.

Jag började redan igår och stannade hemma istället för att följa med mina bästizar ut, det var ju ganska tråkigt men jag mådde i alla fall bra när jag vaknade!
Så jag tog en skön sovmorgon, käkade frulle i lugn och ro, duschade och diskade och nu ska jag nog dammsuga lite.

Älskar för övrigt den här låten..

5 kommentarer:

  1. "she put a bag on my head."
    "STILL COUNTS!"
    HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA.

    Aa den var fin.
    Är det akon på riktigt?

    SvaraRadera
  2. Jajjamensan, men såg att jag hade laddat upp fel - nu är det rätt!

    SvaraRadera
  3. Ju mer jag lyssnar... desto mer älskar jag.

    Puss för att du visade mig.

    SvaraRadera
  4. nice of any girl evah! <3<3<3<3<3<3<3 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH

    SvaraRadera