onsdag 30 mars 2011

Aktivt bloggande..

..från och med nu.
Jag ska anstränga mig folks, lovar!

Som ni säkert sett på inlägget under är en underbar människa vid namn Tony Mattsson försvunnen sedan natten mellan 21/3-22/3 och mitt hjärta brister.
Det är inte så att jag och Tony är nära vänner, men han har funnits i min bekantskapskrets under många år och är verkligen en helt fantastisk människa. Han är verkligen den siste man önskar något ont och mina tankar går ut till hans familj och närmast anhöriga som måste gå igenom något av det mest fruktansvärda just nu.
Ingen vet vart han är, han försvann nästan helt utan spår och polisen verkar inte få in mycket tips heller..

Om någon skulle känna igen honom från bilden jag lagt upp eller ha något tips som rör hans försvinnande.. Snälla ring polisen på 114 14.


SKALLGÅNG


Tid
Sönday, 3 april 
Klockan 12:00 - 17:00

Plats
Central plats i Göteborg, mer info kommer 

Skapad av


Mer info
På söndag är det ny skallgång efter Tony Mattson. Vi inväntar tips för att få fram vilka sökområden som är aktuella och därmed var vi kommer samlas men vi kommer mötas centralt med tillgång till parkering och där det går lätt att ta sig kollektivt. Anmäl ert intresse snarast så vi snabbare kan beräkna behovet av patrulledare och gruppledare. Mvh Anki Dahlberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar