torsdag 31 mars 2011

Sömn

Har ni sett nedräknaren? Nu säger den att jag inte sover så bra på nätterna längre och det stämmer mycket bra, förutom inatt!
GUD vad skönt jag har sovit. Slocknade så fort jag la mig ned och sen vaknade jag inte en enda gång förän väckarklockan ringde! Helt fantastiskt.
I vanliga fall vaknar jag 1-3 gånger per natt och måste kissa, sen har jag svårt att somna om för att jag antingen svettas som en gris (trots att jag sover med öppet fönster och dessutom har ett ovanligt kallt rum) eller bara inte kan somna om.
Det har hänt flera gånger att jag vaknat vid tre-fyra och sen inte sover mer den natten trots att jag ligger kvar i sängen.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA! Bebisen säger: "Nu är jag nästan klar!"

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag visste att du skulle gilla det! :D

    SvaraRadera