måndag 7 februari 2011

Så var det måndag!

Japp, måndag var det. Och här sitter man igen framför datorn och ska plugga.
Lyckades faktiskt ganska hyfsat i fredags när jag satt hemma hos Carro och pluggade istället för hemma, jag är helt enkelt för social för distansstudier!
Och just denna dag är jag så äckligt jävla trött, redan innan jag öppnat skolböckerna. Suck..

Idag är det 93 dagar kvar till BF, men ändå sitter jag varje dag och väntar på att värkarna ska sätta igång.
Inatt drömde jag att jag livnärde en katt med min kropp på samma sätt som med bebis. Men katten hoppade ut ur mig, och för att den inte skulle dö var jag tvungen att stoppa tillbaka katten samma väg som den kom ut...ni kan ju gissa vart.
Det gjorde inte ont, men jag minns att jag var orolig att bebisen skulle få katthår i munnen inne i magen.
Skumma drömmar senaste alltså.. undrar varför jag drömmer om djur hela tiden?

1 kommentar:

  1. Det konstigaste tycker jag är att du får upp en katt i snippan och du är orolig för att bebisen ska få katthår i munnen? Inte rivsår eller nåt sånt ens! Men det är iofs väldigt typiskt dig och dina drömmar.

    SvaraRadera