tisdag 22 februari 2011

Dag 1

Dag 1: Självporträtt 
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild


Hur många syskon har du: 1 syster & 1 bror.
Godaste glassmaken: Choklad och banan kanske?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Haha.. jag vet inte. Aldrig upplevt det själv.
Drömmer du mardrömmar: Ja, senaste året har vart en del mardrömmar..
Favoritklädsel: Under graviditeten har det bara varit allt som är mjukt och bekvämt, innan dess.. jag minns inte ens. Det känns som ett annat liv!
Just nu: Uppdaterar här, inte så mycket annat
Vad gör dig glad just nu: Min bebis så klart & tanken på att det snart är vår.
Vad ska du göra härnäst: käka mango och plugga.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Pigg!
Favoritgodis: Choklad (Marabou med mintkrokant).
Sommarplaner: Mysa med min bebis & mina vänner, förhoppningsvis inreda min nya lägenhet och bara koppla av!
Hur många kuddar sover du med: 2 st.
Spelar du något instrument: Spelar gitarr och sjunger.
Morgon eller nattmänniska: Haha, inget av det men om jag måste välja får det väl bli nattmänniska!
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner.
Är du kittlig: ....nej... Prova inte.
Snarkar du: När jag är full 6 förkyld och förmodligen nu när jag är gravid, min näsa har blivit helt cp.
Stjärntecken: Fisk.
Nämn något vi inte visste om dig: Jag var lesbisk i mina tidiga tonår.
Längtar du mest efter just nu: Bebis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar