fredag 18 februari 2011

Höggravid!

Japp, igår var dagen då jag officiellt blev höggravid! Så snart kommer ni förmodligen se mig vaggandes fram som en pingvin..

Och igår var jag på besök i Skövde hos pappa T, mycket trevligt! Han hade till och med förberett lunch när jag kom; lunchlådor med kotlett, klyftpotatis (eller "sånnadär båtpotatisar" som pappa T säger..) och grönsaker.
Så mycket beröm till farmor Ingrid (pappa T's mamma) för hennes matlagning!
Efter lunchen gick vi på bio och såg Trassel - underbar film! Det var längesen jag såg en Disneyfilm som hade så mycket Disneykänsla, loves it!

Nu ska jag plugga etik, sedan ska jag strosa runt på stan en stund med Carro och sedan ska jag på pubkväll på Sesam!
Tjing

3 kommentarer:

  1. WRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ VILL JU MED!! FÖRSÖKT RINGA DAJ TILL HEMTELE TUSEN GGR!
    RING MIN HEMTELE!! PUSS KOLLA FEJAN MED!! SKREV ETT MAIL DÄR!! aAAAAAAAGHHHH

    SvaraRadera
  2. Grattis till höggraviditeten från mig och pappa Toni!

    SvaraRadera
  3. Vill mest säga att jag är så himla glad att jag har dig min höggravida prinsessa! :3 Är sjukt tacksam för det ska du veta. ILY! <3

    SvaraRadera