söndag 26 december 2010

vecka 20+3

Här kommer en bild på mitt nyduschade jag i vecka 21

2 kommentarer:

  1. Haha vet du,precis när jag kom hit till din blogg så kom det en pratbubbla på lilla bäbisen,som sa"Hoppsan nu kissade jag i magen":)
    Jag ÄLSKAR verkligen den där söta widgeten..inte bara underhållande o kul,utan intressanta fakta oxå!
    Appropå SÖT..Vilket fint foto av sötaste pinglan o lilla magen.Så himla bra med kameran,så att du kan fortsätta uppdatera med bilder av hur ni växer!Spännande,spännande..Men är så nyfiken på vagnen..när kommer bilden?
    Puss på er båda 2.
    Var rädda om er,Coco.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja, den är söt ibland. Valde den för att den är lite roligare! :D
    Åh, tack. Är det G-B som lurar där?
    Vagnen kommer.. om fem minuter!

    SvaraRadera