fredag 17 december 2010

Önskelistan

Hmm.. la ju upp en önskelista i Oktober, tänkte pricka av och fylla på den lite!

Från oktober:

Bidrag till barnvagn  Barnvagnen ska jag hämta på lördag!
Babybjörn bärsele Tradera is my friend!
Pålakanset till vagga & spjälsäng
Kläder till bebben (kan man aldrig få för mycket av)
En bra digitalkamera (som det är nu har jag 2 st som är riktigt dåliga med minimala skärmar)
Tillägg:

Skötväska
Spjälskydd i vit spets till vagga & spjälsäng
Pengar
Babysitter
Skötbord
Skötbädd
Klädsel till skötbädd
Presentkort på IKEA
Bilbarnstol
Graviditetsbok
Babybok
Scrapbook

3 kommentarer:

  1. Mysigt att läsa,Coco:)) Jättefin blogg du har och jag bara älskar den söta widgeten..helt ljuvlig!Önskelistan var intressant..
    Btw:hur gick det med barnvagnen?Blev du nöjd o glad?Hoppas det är okey att jag följer er här i bloggen?Så spännande o kul. Kramarom i sena kvällen.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket!
    Ja, men jag känner att bebissaker är prio 1 nu!
    Jag blev jätte nöjd med barnvagnen faktiskt! Ska ta kort på den och lägga upp!
    Följ gärna bloggen, bara roligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Varför inte göra en riktig önskelista med alla de här sakerna, dela listan med vänner och familj för att öka att du får just dessa saker! På onskelista.se kan du göra just detta och de som tar emot din lista kan även pricka för de saker som de har köpt till dig så att inte flera personer köper samma saker! Lycka till med den lilla!

    SvaraRadera