söndag 26 december 2010

God jul!

Hoppas att hela världen har haft en fin jul! Det har i alla fall jag, som först fick fira med min pappas familj på julafton och idag med min mammas familj!
Ätit så sjukt mycket julmat så jag kommer aldrig vilja äta det igen (förutom kalkonen och salamin som det finns kvar av, mums!), Kalle Anka har det kollats på och klappar har det slagits in och öppnats!


Det mest chockerande och faktiskt det jag uppskattade mest, inte för värdet eller så, utan för att det var så mycket omtanke i det på så många sätt, var en DIGITALKAMERA som min bästa vän Carro har köpt åt mig.
Hon sa att hon tyckte att jag skulle ha det, så att jag kan ta kort på mitt barn sen när h*n kommer.
Fatta att ens bästa vän köper en digitalkamera till en? Visste inte vad jag skulle säga och vet knappt fortfarande det.
Och till råga på allt så får jag en digital fotoram av henne också! Och jag gav henne en sketen bok... Som hon lyckligtvis verkade bli glad för..

Jag har fått en hel drös med pengar, varav det jag fick av min pappa och farfar fick jag lova heligt och dyrt att jag ska lägga på mig själv och inte på bebissaker eller ultraljud, däremot det jag fick av styvfar och hans föräldrar verkade som att det var menat till det. Så himla glad för pengarna, jag kunde verkligen behöva lägga pengar på både mig själv och älsklingen!

Pappa var så söt, för på morgonen på julafton fick jag ett paket med en "Vi föräldrar" tidning om första året, det är så fint när det kommer från honom eftersom att det visar att han både accepterar och kanske till och med börjar glädjas åt vad som komma skall! Han hade också gått och köpt ett "mycket exklusivt och dyrt"(HAHAHAHA) kit med hudvårds produkter.

Kläder har jag fått också och det är jag hur tacksam för som helst, för det behövde jag verkligen!
Jag fick världens mysigaste, finaste kofta av min andra bästa vän, Liisa och av styvmor fick jag ett par fräna mammabrallor(& en mascara), av min mamma fick jag 2 par mammabralls, 1 långärmad mammatröja, 2 mammatunikor och en stickad klänning. MYS!

 Så, fr o m nu kommer det dyka upp fler bilder här som jag kommer ta med min sprillans nya kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar