fredag 15 oktober 2010

Spyr

Mådde illa hela morgonen och nyss spydde jag några floder så nu sitter jag och småknaprar digestive i hopp om att det ska ta bort illamåendet och att jag ska få behålla kexen i magen.
Någon som har något tips på vad man kan käka för att må bra igen?

När jag var i turkiet i slutet av september så hittade vi en liten affär med babykläder, var tvungen att köpa liite grejer när det var så jäkla billigt.
Köpte en gosig filt som det står "I love you baby" på, som bebben ska få ligga på sen när den kommer ut, köpte lite kläder, 2 pjamasset + nattmössa(!!! så jäkla gulligt), en sparkdräkt med kaninmössa och vantar, 2 bodys, ett par skor, tre par strumpor och två haklappar.

Sen råkade jag vinna 2 saker på tradera också.. Jag RÅKADE faktiskt, trodde aldrig att mitt bud skulle vinna eftersom att det var så låga bud jag la, men vann gjorde jag och snart kommer den sista med bil från Gävle!
Jaja, jag råkade köpa en resesäng för 51 koronor och en vagga för ca 250 kronor (minns inte riktigt, men lite över 200 kronor iaf.).

Ska försöka lägga upp bilder snart på alla grejer och på magen som syns liiite lite, lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar