måndag 18 oktober 2010

Keepin' busy!

Fruktansvärt chill dag måste jag säga.
Dagen började med en sen frukost innehållande bland annat nybryggt, väldoftande kaffe, färskt ostbröd från bagaren, stekt ägg, paprikacheddar och massa annat gott!
Sedan chillade jag lite, sen dusch osv och off till bion med mamma och lillebror!
Inception såg vi, lite sent ute för den slutar väl gå snart? Filmen var hur som helst bra.
Inte "OMG BÄSTA FILMEN EVER!!!!"-bra, men bra.

Efter bion hem - käka pasta med världens starkaste sås (mamma hade i någon cp-stark pepperfruktgrej). Sen slumrade jag till vid köksbordet, andra gången på en vecka. Helt mongo hur trött man blir av att vara gravid, men sen har jag ju börjat få någon slags insomnia på nätterna. Det är också konstigt, dricker nästan aldrig kaffe på kvällarna längre och tar aldrig naps längre heller (förutom vid köksbordet då ;D).

Sedan bar det av för att träffa gänget som består av mig själv, Carro, Liisa, Simon1 & Simon2, Klas och numera Frida också! Det var meningen att vi skulle fika på Marmelad som är ett café i Majorna, men då var de redan färdiga efter att jag kämpat mig upp från köksbordet och dit! Så vi gick till en pizzeria, några käkade, några snackade och själv drack jag en latte!

Sen kom jag hem och fick uppenbarelser som såg ut så här:
Skrev till min puss<3 som tidigare nämnt är i värmland och hjälper sin pappa flytta, han var lagom intresserad av vad jag hade att säga. Han läste en bok och drack öl sa han. Det var i alla fall efter att ha tittat på den här:
Så ser våran lilla ulv ut nu!
Passerade vecka elva för någon timme sedan nu, men det är en bild från vecka 11 tagen av Lennart Nilsson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar