fredag 11 maj 2012

Stackars liten

Ja, okej.. det blev inte så mycket med bloggandet trots allt. Slutar nu lova att jag ska blogga och bara gör när jag vill och kan.
Senaste nytt är att jag bott en månad i Luleå tillsammans med min pojkvän i hans lägenhet, det var görmysigt och supersvensson! Konrad hade eget rum med egen spjälsäng som J köpt, sista veckan inhandlades även grodgardiner. Vi hoppas ju på fler besök såklart.

Idag är Konrad magsjuk. Det började igår natt då jag hörde Konrad gnälla och gick in till honom, tände lampan av någon anledning (måste ha varit mammakänsla) och ser med ens att Konrad ligger och spyr. Mycket var det och överallt, och det fortsatte även efter att jag plockat upp honom.. Så det var bara in i duschen och mamma sprang ner i tvättstugan. När allt var renbäddat och jag trodde att det var frid och fröjd spydde han igen i sängen, lyckligtvis inte lika mycket, så det räckte att bara byta lakan.
Sen sov vi hela natten och han var frisk hela dagen igår. Men idag kom två stora spyor igen.. och bajset.. vill inte ens prata om det. Sen somnade han gott i 2 timmar, bara 2 timmar efter att han vaknat på morgonen.
Nu är han i alla fall pigg och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar