tisdag 22 maj 2012

Fantastiskt

Nu är min älskade lille plutt ett helt år.
I söndags fyllde han och vi hade kalas med släkt och vänner. Det kom riktigt många och det är så härligt att veta hur älskad han är av alla.
Han fick massor av roliga leksaker, fina kläder, pengar och blommor. ..också tårta då förståss. Det viktigaste av allt. Aldrig sett någon trycka i sig tårta på det viset. Fyra bitar tror jag det blev, varav tre var glasstårta. Ungen hade sockerchock fram tills jag tvingade honom att sova vid tio på kvällen. Men roligt hade han, och det var ju syftet med hela dagen.

Idag har vi varit ute i solen hela dagen och haft det bra, och imorgon blir det samma som idag.
En annan nyhet är att Konrad nu fått dagisplats! Vi blev erbjudna utöver vad vi sökt, men vi kan tacka ja och ändå stå kvar i kön med bibehållen sökplats, så det kör vi på!

Allting flyter verkligen på bra nu, jag har sökt in till skola, Konrad har fått dagisplats, jag har en underbar karl, vänner, familj som jag älskar och som älskar mig och dessutom är det ju sommar nu!
Det enda som saknas är att jag kommer in på skolan och att jag och J får lägenhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar