onsdag 18 maj 2011

och vinnaren är..

..jag! med en total viktökning på 19 kg.

Idag är jag i vecka 40+6, imorgon vecka 41+0..
Var hos barnmorskan idag på lite rutinkontroller, vi bokade ny tid och tid för överburenhetskontroll på Östra vecka 42+0. Hoppas till Gud att han har kommit innan dess.

Ökat 4 kg på 2 veckor nu, men bm säger att 3 kg är vatten och 1 kg är bebis/graviditet.

Imorse när jag vaknade låg det en present till mig på köksbordet som jag blev väldigt glad för! Kolkritor i olika nyanser från svart till vitt, tack mami!
Och som babywidgeten har tjatat om sen oktober/november så har jag äntligen skaffat en försäkring! Dock inte från If utan från Trygg hansa.. yes. Vuxen som fan.

Slänger upp lite bilder!


vecka 40+0
SF-mått 35 cm
+17 kg


vecka 40+6
SF-mått 37 cm
+19 kg

Framifrån vecka 40+0


vecka 40+0


vecka 40+6

Jag och mina preggoläppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar