lördag 7 maj 2011

4 dagar kvar..

Kramperna i benet har ökat drastiskt.. nu rycker hela benet iväg och det kan göra ganska ont, som en blixt från rumpan ner genom benet.
Magen är konstant hård, som vid en sammandragning och har blivit helt klotformad, magen känns nästan mindre.
Fler sammandragningar också, kan knappt göra något utan att få en. ´
Och gud så sugen jag har varit på pannkakstårta sen igår morse.. mest den kalla grädden.
Någon som vill ge mig?

Även kunnat göra nr 2 regelbundet igen, det har vart lite svårt senaste veckorna men nu verkar magen fungera normalt. Och sömnen har som sagt infunnit sig igen, med undantag för att jag går upp och kissar.
Sen har jag varit svullen ett par veckor också, samlat på mig massa vatten i kroppen och ringar som brukade vara för stora får jag nu inte på mig.. För att inte tala om skor.

Snart är nog min bebis här<3

3 kommentarer:

  1. uh ischiasnerven är inte alls rolig! satan vad ont de gjorde!

    SvaraRadera
  2. Lägg upp en svullen bild då! Du kommer sakna det när det försvinner!

    SvaraRadera
  3. Chanel: Är det ischiasnerven som är i kläm? :O Försvinner det sen då?

    Carro: Hahahaha, ja, ska vänta tills ikväll så att det verkligen syns

    SvaraRadera