tisdag 6 mars 2012

Älskade barn..

Konrad har ju som bekant varit magsjuk, med diarré x 1000. Men nu har majsvällingen och blåbären gjort sitt och rännskitan har gått över till att han är extremt hårt i magen. Så hård i magen att det gör riktigt ont när han ska bajsa och han är helt utmattad och bara sover.
Han fick Laktulos (milt laxerande, typ) imorse och nu ska det fyllas på med vätska, vätska och åter vätska i snuttens kropp.
För er som inte är uppdaterade här på hemmaplan, så har K nu 7 fina små tandabissingar och han går i sidled längs möbler han håller tag i!

Mitt J var här i helgen och det var helt underbart, saknat honom så och saknar honom nu åter igen. Men om bara 9 dagar fyller jag 20 och då kommer han tillbaka!
Jag ska få gå ut på riktigt för första gången sen Konrad föddes!!! Min syster och hennes mamma Maria ställer upp som barnvakter hela natten (de erbjöd sig helt frivilligt!!!!), jäklar vad jag ska festa. Jag ska få gå ut och bara vara 20 år gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar